Monterrei Group

Dispute Resolution

Dear customer,

The European Union has created a website to support consumers in submitting their complaints about any dispute in which they are involved. In this context, we have all the information so that you can exercise your right to complain to an official, third-party entity that is impartial to the process, which will help you resolve the dispute in question. So, if you are dissatisfied with the solution we presented to resolve the situation, you can access this official website and expose your objection.

Alternative Resolution Entities in case of Disputes:

In accordance with Law n.144/2015, of September 8, 2015, we have disclosed all Entities for Alternative Dispute Resolution that can be contacted in the event of a conflict in any service referenced on this website.

CIMAAL

Centro de Informação, Mediação e Arbitragem de Conflitos de Consumo do Algarve

www.consumidoronline.pt

CACCDC

Centro de Arbitragem de Conflitos de Consumo do Distrito de Coimbra

www.centrodearbitragemdecoimbra.com

CICAP

Centro de Informação de Consumo e Arbitragem do Porto

www.cicap.pt

logo_triave_edit.png
CACCVA

Centro de Arbitragem de Conflitos de Consumo do Vale do Ave/Tribunal Arbitral

www.triave.pt

CNIACC

Centro Nacional de Informação e Arbitragem de Conflitos de Consumo

www.cniacc.pt

CIAB

Centro de Informação, Mediação e Arbitragem de Consumo (Tribunal Arbitral de Consumo)

www.ciab.pt

CACC-RAM

Centro de Arbitragem de Conflitos de Consumo da RAM

www.madeira.gov.pt/cacc

CACCL

Centro de Arbitragem de Conflitos de Consumo de Lisboa

www.centroarbitragemlisboa.pt

CIMPAS

Centro de Informação, Mediação e Provedoria de Seguros

www.cimpas.pt

CASA

Centro de Arbitragem do Sector Automóvel

www.arbitragemauto.pt

MORE INFORMATION ON THE CONSUMER PORTAL:

www.consumidor.pt